Saturday, 13 October 2012

Sampai sudah..

Assalamualaikum..

Akhirnya.. Sampai jugak kotak sakti ni.. hehehe.. Double suka..! Terima kasih mama sebab belikan, abah juga sebab post kan untuk kakak dan adik adik ku kena mention jap g baca sentap pulak.. kan kan.. sebab bersusah payah post benda ni.. Mama dan abah, anakmu ni memang duduk jauh kan.. Maka, terpaksa la anda berdua menghantar dengan menggunakan pos laju.. Maaf menyusahkan..

Sesungguhnya dengan menggunakan pos laju, barang yang dihantar cepat sampai.. Ya! Ini buktinya.. Semalam (jumaat) diorang baru post.. Maybe dalam pukul 11 lebey pagi.. Pada hari ini, sabtu barang dah sampai.. Terima kasih pakcik post.. Maaf menyusahkan anda terpaksa naik hingga ke tingkat 4.. Tapi bukan pakcik tu naik.. Telefon je "nak(anak) turun bawak boleh sik? Pakcik sik larat naik atas.. Baiklah.. Saya turun, pakcik tunggu ye" Sambil berlari lari anak.. Aku memang seorang yang sangatsangat baik hati..



ini lah kotak sakti yang di hantar oleh kedua orang tua ku.. 

Bajet tinggal di oversea.. Sekadar tinggal over the sea je pon.. huh! Apa ye yang diorang hantar..?

Nah! Amek kaw! berpinar pinar mata



whaooo! terbeliak terkedu semua ada la.. banyak nya.. makan untuk berapa bulan ni?? Simpan sampai Deepavali ke?? Ini tandanya seorang ibu mau anaknya bertambahtambah membesar.. Sayang la mama.. Jangan sampai aku balik semenanjung nanti semua dah tak kenal.. hehehe.. Megi ruski wajib oo, sebab dekat sini tak ada megi tu.. Jenuh la aku mencari.. Alamak! Lupa la pulak suruh post roti gardenia.. Sini pon tak ada roti tu.. huhuhu

nota kaki : : Nanti suruh mama post roti ni pula bole tak? Kalau adik ku ada baca entry ni.. Plesss! Bye!






2 comments: