Friday 12 October 2012

Bila Student dah Tension....

Assalamualaikum




Ambik kau.. nk gado ke apa ni?? ni la student student yang aku kira dah tension dengan asignment bagai.. Waktu nak melepaskan geram.. Eeeeeiiiyaaakkkk!


Memang semangat betul bebudak ni main pingpong.. Dalam fakulti pon jadi kan! Aku yang tengok pon hanya mampu ketawa.. Tapi dalam hati "Cepat la main, aku pon nak jugak.." 





Nah seketul gambar aku sebesar besar alam aku kasi.. Ni la budak yang tak sabar nk smash bola.. Ingat badminton ke cik kak oiii... 

Adat la kan orang cakap kalau dah jadi student macam macam perasaan yang ada.. Marah, gembira, tension, ahhh macam macam lagi la.. Dengan report, asignment, presentation, kuiz, test tak termasuk final exam lagi.. Pecah kepala otak..

Kalau dah habis belajar nanti mesti rindu time time macam ni kan.. Bye!





No comments:

Post a Comment