Wednesday 10 October 2012

Jangan Belit Aku

Assalamualaikum

Ayat nak gempak je kan.. Semalam aku mimpi kena belit dengan ular.. Wei takut! Aku minta tlong ayah aku, tapi ayah aku tak boleh tolong.. Waaaaa! "Abah, kakak nak balik". Eh! Tetiba je kan.. 

Tetiba yang ular ni nak masuk dalam mimpi aku pesal pulak.. Siap berbelit belit aku pulak.. Kan best kalo mimpi kena patuk dek ular ke.. Ada la juga yang nak masuk meminang.. Hahaha.. Amboi syima ni mimpi pon nk berminta minta jugak ke..

Mungkin aku rindu sangat kat family aku.. Dah la aku tak dapat nak balik time cuti nanti.. Aku nk balik semenanjung, nak jumpa diorang.. Ini memang rindu tahap gila punya. Asal kebelakangan ni aku asyik mimpi yang pelik pelik.. Sampai nangis bagai? Orang cakap bukan aku yang cakap mimpi ni mainan tidor.. Ada yang mimpi indah indah duapuluhempatjam ada pulak yang mimpi menakutkan tigaharitigamalam..

Moral of the story : : Tidor nanti basuh kaki ye.. Jangan nampak katil main redah je.. Doa tidor ke mana apa kemana.. Bye!

No comments:

Post a Comment