Tuesday, 16 October 2012

Rindu...

Assalamualaikum..

Waaaaa! Rindu nya.. huhuhu.. 

Korang kalo rindukan seseorang menangis tak?? tak de mood kn?? Aku pon camtu juga.. Aku rindu sangat kat diorang.. Bila aku hitungtolakdarabbahagipecahan semua adalah dalam 1 bulan 6 hari aku tak jumpa diorang.. Aku rindu sangat.. sesangat sangat.. Aku dekat sini, diorang dekat sana.. Jauh berkilokilo batu.. Jalan kaki tak kan sampai.. Cuba korang jalan kaki dari sarawak ke semenanjung, boleh sampai tak? huhuhu

Raya Haji nanti beraya la aku sesorang kat sini.. Sedih lagi! tak shukenya! :'( First time ni aku beraya sesowang.. Mesti korang cakap aku anak manja kan.. Chop! sebelum korang nak kata apa apa aku sememang nya anak manja.. huhu.. 


Gambar adik laki tak ada.. Maaf ye sebab gambar anda sangat buruk... Melompat bagai.. haha.. Kena crop la.. weekkk



Sedey lagi.. :'( Rindu juga budak kecik di atas ni.. Suka betul nyakat dia.. Baru baru ni col amboi bukan main lagi petah bercakap.. Ada je yang dia dok cakap.. Pandai merajuk juga macam kakak nya ni.. hehehe.. Bye!


Sedey lagi!!!


huhuhuh

No comments:

Post a Comment