Thursday 11 October 2012

Diet : : KFC Zinger Double Down

Assalamualaikum

Sesi men'diet' telah bermula.. Mari kakakadikabangmakcikpakcikmaksedarapaksedara semua.. Dah rasa ke KFC Zinger ni?? Amacam? Sedap kah atau sebaliknya? 

Bagi aku, burger baru ni memang sedap la.. Masuk dengan selera aku.. Yela aku ni kurang sikit kalau burger tak ada roti.. Eh! Ada ke burger tak ada roti? Pakcik depan rumah aku pon jual semua burger ada roti.. Burger ni boleh dikatakan lain dari yang lain la.. Motif? Sebab tak ada roti yang terletak cantik atas ayam tu? Sudah sudah.. Aku dah mula melalut sampai ke semenanjung.. *tetiba


Nyum nyum.. 


Tetiba terliur.. Awak!! saya nak makan burger tak ada roti ni lagi.. plessss! i'm begging you..! 

Sesiapa yang belum cuba ni.. Cuba cuba la.. Kalau nak cik syima yang baik hati ni belanja, mari ke Sarawak.. Karpet merah lagi cik syima sediakan.. hahaha.. Bye!


No comments:

Post a Comment