Monday, 19 May 2014

be strong syima!

Assalamualaikum...

Aku terkilan sangat2.. tersangat2.. kenapa benda ni jadi?? Apa yg kau nak sebenarnya? Asal dari awal kau tak terus terang.. 

Kenapa?? Kenapa???

Seronok kan kau buat aku macamni..
Aku tak sangka macam ni rupanya perangai kau..
Selama kita berkawan aku tak pernah terpkir pon bnda ni akan jadi..
Sebab kau.. kau tak macamni! 

Satu satu orang dkt sekeliling aku buat perangai..
Semuanya plastik! 
Depan bukan main baik, tp belakang?
Susah nak duga perangai kau dan mereka..

Aku terpaksa sabar dan terima sume ni..
Tapi aku dah tak kuat..
Aku tak kuat dah tahan semua ni..
Benda yg aku tak pernah terpikir sepanjang hidup aku, aku teringin nak buat..
Baru puas hati kau dan mereka kan! 

Hati aku dah lemah.. 
Lemah sgt tau..
Aku terpaksa jaga hati orang, sdgkan hati aku sndiri aku dah tak larat nak jaga..
Kesabaran aku ada had dia jugak..
Terima kasih sangat2.. 
Terima kasih jugak sebab kau dan mereka lah orang pertama yg buat aku rasa macamni..
Benda yang aku rasa sekarang lagi teruk dari yang pernah aku rasa dulu.. 

Dulu seorang teman selalu ada disamping aku..
Sekarang? 
!_!

Aku kuat.. 
Dear heart.. please be strong okay?