Sunday, 19 October 2014

alhamdulillah

Assalamualaikum....

Jam sudah menunjukkan pukul 3.25 pagi dan aku still berjaga sampai sekarang? Apa cite ni syima oiiii? Terjaga dari tidur gara2 lapar yang teramat habaq hang! Almaklumlah sebelum ni demam teruk sampai tak makan sehari pon tak lapaQ.. 

Alhamdulillah hari ke3 ni badan dan kurang panas plus kepala pon dah kurang pening walaupon masih ada la sikit terhuyung hayangnya.. Tapi, batuk ni takmau hilang tak tau la nak buat camne lagi.. Redha jela.. Sabar syima.. insyaAllah nanti hilang la tu.. cuma ambik masa je..

Bangun2 capai roti sekeping jadi la alas perut.. Dari biar perut dok kriokk kriook bukan main kuat macam buat konsert AF pulakk.. Sakit telinga ai dengar tau! Huhuhu.. sepanjang 3 tahun ni aku sorang sorang dekat serawak, sakit pening sendiri tanggung aku dah biasa.. Alhamdulillah aku masih ada pendengar yang setia.. Mama i love u..

Walaupon aku jauh, mama masih ambik berat pasal aku.. *Dah nama pon anak mesti la ambik berat kan! Hahaha..

Dear syima,
Allah gives u pain to make you learn how to be strong..

Adioss... perut dah tak berbunyi.. Sekarang time untuk tidoo.. Semoga cepat sihat ye syima.. :)


Saturday, 11 October 2014

Harith Haziq

Assalamualaikum....

Entry kali ni khas untuk anak sedara aku.. Akhirnya!! aku dah bole terima kalau anak sedara panggil aku maklong.. hahaha.. Kemain lagi kau kan dulu konon2 tak best la nak naik pangkat jadi maklong.. What maklong?Ada aku kesah?? Tapi tu dulu la... hahaha..

Kemain lagi kan ada ada entry khas untuk anak sedara aku yang pertama.. Excited sajee.. Manalah tau kalo dia dah besar nanti dah tau baca bole la dia baca entry yang sangat lahhhh poyo dari maklong dia seorang ni... hahaha.. Budak tu makin lama makin besar dah aku tengok.. Arghhh.. Tak best dah.. Aku tak puas lagi main dengan dia... waaaa! 

Buat harith haziq.. maklong awk yang cantik lagi comell. aw aw aw nii.. nak habaQ.. semoga menjadi anak yang solehh, dengar cakap mummy awk tu.. Jangan bagi dia marah satg dia jadi naga abis la kau budak kecikk.. hehehe.. Jangan nakal dan dan paling penting bangun awal.. Jangan nak tido jee.. Jangan nak ikut perangai mummy awk yang susah nak bangun tido tu.. hehehee.. *abis lah maklong kena marah ngan mummy awk nanti haziq..  Keep hensem and comel selalu yee... :) Maklong sy awk sangat2 budak kecikkkkk!
Tengok tengok.. Manalah maklong awk tak geram ngan awk ni! Ishhh.. Anje angat tauuuuu.. Arghh.. rindu betul aku dengan budak kecik sorang niii!Dear haziq.. kalau maklong rindu awk, maklong suka tengok gambar awk yang ala2 gedikk gituu.. Suka buat orang gerammm.. heee.. Maklong tak kira, maklong nak letak gambar awk bebanyakk.. Sebab rindu sangat.. Kemain lagi kau syima bahasakan diri maklongg.. hahahaha..






Rasa nak cubit cubit jeeee.. Aku rindu family aku jugakkk.. rindu sangatttttt... tunggu kakak balik naaa.. tahun depan jee.. Sat je tu kan? hihi.. 

Miss you all! 



Chow! Daaaa.....