Saturday, 11 October 2014

Harith Haziq

Assalamualaikum....

Entry kali ni khas untuk anak sedara aku.. Akhirnya!! aku dah bole terima kalau anak sedara panggil aku maklong.. hahaha.. Kemain lagi kau kan dulu konon2 tak best la nak naik pangkat jadi maklong.. What maklong?Ada aku kesah?? Tapi tu dulu la... hahaha..

Kemain lagi kan ada ada entry khas untuk anak sedara aku yang pertama.. Excited sajee.. Manalah tau kalo dia dah besar nanti dah tau baca bole la dia baca entry yang sangat lahhhh poyo dari maklong dia seorang ni... hahaha.. Budak tu makin lama makin besar dah aku tengok.. Arghhh.. Tak best dah.. Aku tak puas lagi main dengan dia... waaaa! 

Buat harith haziq.. maklong awk yang cantik lagi comell. aw aw aw nii.. nak habaQ.. semoga menjadi anak yang solehh, dengar cakap mummy awk tu.. Jangan bagi dia marah satg dia jadi naga abis la kau budak kecikk.. hehehe.. Jangan nakal dan dan paling penting bangun awal.. Jangan nak tido jee.. Jangan nak ikut perangai mummy awk yang susah nak bangun tido tu.. hehehee.. *abis lah maklong kena marah ngan mummy awk nanti haziq..  Keep hensem and comel selalu yee... :) Maklong sy awk sangat2 budak kecikkkkk!
Tengok tengok.. Manalah maklong awk tak geram ngan awk ni! Ishhh.. Anje angat tauuuuu.. Arghh.. rindu betul aku dengan budak kecik sorang niii!Dear haziq.. kalau maklong rindu awk, maklong suka tengok gambar awk yang ala2 gedikk gituu.. Suka buat orang gerammm.. heee.. Maklong tak kira, maklong nak letak gambar awk bebanyakk.. Sebab rindu sangat.. Kemain lagi kau syima bahasakan diri maklongg.. hahahaha..






Rasa nak cubit cubit jeeee.. Aku rindu family aku jugakkk.. rindu sangatttttt... tunggu kakak balik naaa.. tahun depan jee.. Sat je tu kan? hihi.. 

Miss you all! 



Chow! Daaaa.....





No comments:

Post a Comment