Tuesday, 1 July 2014

Selamat Berpuasa!

Assalamualaikum....

Selamat berpuasa semua.. 

Tahun ni puasa kat tempat orang.. balik semenanjung je terus stay rumah adik.. Jaga dia dalam pantang.. So tak berkesempatan lagi bersahur dan berbuka dengan family.. SEDIH! huhuhu.. 

Tahun ni bertambah ahli baru untuk keluarga kami.. First time jaga orang dalam pantang. Sorang2 pulak tu.. Memang mencabar betul la.. Dengan budak kecik sorang tu lagi.. Siang malam berjaga.. Time tido pun dah tak betul.. Time orang tido kita berjaga time orang berjaga kita tido la pulak.. hahaha. Pengalaman baru bagi aku.. Tapi.. siyes suka gilerrrr bau baby tu.. Hari2 dukung si kecik tu sbb nak bau je.. Orang cakap bdk2 kecik ni bau diorang bau syurga.. btul ke?? Tapi mmg besst la..

Apa2 pon tahun ni banyak pengalaman baru yang aku dapat.. ^_^

Gerak dulu.. nak g bazar beli makan.. maklum lah dok rumah adik takde nak masak sume ni.. just masak nasi ckup la.. sbb tak ramai kan.. hehehe..

Selamat berpuasa!!!


No comments:

Post a Comment