Sunday, 19 October 2014

alhamdulillah

Assalamualaikum....

Jam sudah menunjukkan pukul 3.25 pagi dan aku still berjaga sampai sekarang? Apa cite ni syima oiiii? Terjaga dari tidur gara2 lapar yang teramat habaq hang! Almaklumlah sebelum ni demam teruk sampai tak makan sehari pon tak lapaQ.. 

Alhamdulillah hari ke3 ni badan dan kurang panas plus kepala pon dah kurang pening walaupon masih ada la sikit terhuyung hayangnya.. Tapi, batuk ni takmau hilang tak tau la nak buat camne lagi.. Redha jela.. Sabar syima.. insyaAllah nanti hilang la tu.. cuma ambik masa je..

Bangun2 capai roti sekeping jadi la alas perut.. Dari biar perut dok kriokk kriook bukan main kuat macam buat konsert AF pulakk.. Sakit telinga ai dengar tau! Huhuhu.. sepanjang 3 tahun ni aku sorang sorang dekat serawak, sakit pening sendiri tanggung aku dah biasa.. Alhamdulillah aku masih ada pendengar yang setia.. Mama i love u..

Walaupon aku jauh, mama masih ambik berat pasal aku.. *Dah nama pon anak mesti la ambik berat kan! Hahaha..

Dear syima,
Allah gives u pain to make you learn how to be strong..

Adioss... perut dah tak berbunyi.. Sekarang time untuk tidoo.. Semoga cepat sihat ye syima.. :)


No comments:

Post a Comment