Thursday, 20 June 2013

Produk Kosmetik yang Dibatalkan..

Assalamualaikum..

Sekarang ni macam-macam produk kosmetik yang dah keluar.. Semua orang nak cantik, tapi diorang tak tengok pon bahan-bahan yang terdapat dalam produk tu.. Karang tak pasal-pasal muka yang sedia cantik tu bole rosak.. Kesian kalo kena macam tu.. So, before korang beli produk-produk kosmetik yang melambak-lambak jual kat pasaran tu sila la check dulu okey.. :)

Banyak senarai produk kosmetik yang telah dibatalkan.. Sebab?? Sebab dalam produk kosmetik tu ada bahan kimia yang dilarang.. Takut tak? Cuba bayangkan kalo korang terpakai.. Ishh... tak yan bayangkan la.. ngeri.. huhuhu
Klik untuk  besarkan


Ini baru sikit, kalo nak tau yang lebih lanjut tengok sini !

Bye!



1 comment: