Thursday 17 January 2013

Hangout with my beloved bestie

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, bertempat di Padang Polo semalam, aku dapat jumpa kawan aku.. Dah lama aku tak jumpa dia.. Dia adalah seorang perempuan. Cantik dan aku suka kawan dengan dia.. Salah seorang sahabat yang best! Sebab apa aku cakap cmtu?? Ofcoz bila ngan dia aku asyik ketawa ketawa dan ketawa.. Lupa masalah.. Bestt ooo!

Semalam aku ajak dia g polo pon sebab aku ngidam gila gila laksa ipoh.. sedap!! sambil cicah ngan keropok lekor dan cucuk cucuk tu..haha.. 



Comel tak comel tak? Nama nya NurSyakilla bin Fazil.. ^_^




Masing masing masih solo.. Sapa nak kenal kenal?? Ops! hahaha

Semoga ukhwah yang terbina akan berkekalan.. InsyaAllah.. Saya sayang kawan kawan saya.. Mengharapkan mereka pon macam tu juga.. 

Bye!







1 comment: