Tuesday, 15 January 2013

Pulang ke pangkuan keluarga..

Assalamualaikum..

Tajuk bukan main lagi kan syima! hahaha.. firstly aku nak bgtau yang aku dah balik rumah.. Yeay! lompat tinggi tinggi.. :P Aku baru je sampai hari sabtu yang lepas, dalam 3 hari dah la.. Sampai je rumah, mula lah aku punya rutin harian sejak dulu.. Makan, hantar adik ke sekolah, dan tido.. Gila tak best kan.. hehe.. Yela, hari hari buat benda yang sama.. 

Tahun ni adalah tahun yang penting buat adik aku Nazhatul Syakila, untungla kan orang tu dah nak kawen.. Aku?? Entah la kan, bila la nak kawen.. Dah belajar ni lagi susah.. Terpikir pon idok.. eh! yeke? hahaha.

Sekarang family aku sibuk la sikit kan dok wat persiapan walaupon tarikh kawen kemungkinan akan jatuh bulan 8 nnti.. At least buat semua persiapan awal awal.. Tak de la nanti kelam kabut kan.. 


ni la adik aku tu, cantik kan dia.. Tu jodoh dia awal.. haha.. 






katanya nak tema warna ni, okey kah?



Bukan main hepy lagi kan dia.. Nak jadi bini orang dah nanti.. Sebenarnya banyak lagi gmbar, tapi aku ni malas nak masuk kan banyak banyak gambar.. 

Bye!


No comments:

Post a Comment