Thursday, 3 January 2013

Hamster makan Twisties??


Assalamualaikum..

Ni dah kali ke berapa pon aku tak tahu la.. Kejap aku taip kejap delete balik.. Taip dan terus menaip, tapi sepantas kilat terus delete balik.. Dan ulang ulang lagi.. Semua ni di sebabkan aku dah ter delete entry yang aku tak dan nak publish.. Boleh pulak aku g close tanpa sebab.. dushdushdush!! Sekarang ni aku nak buat apa?? Tangan nak menaip, tapi idea ni semua dah hilang gara gara tadi.. 

eh.. kejap kejap.. dah datang dah.. 




Comel tak comel tak?? berapa kali aku nak ulang kan Semestinya comel.. ye dak?? Sejak bila ntah aku mula minat dengan haiwan kecik yang suka makan kuaci keropok ni.. Nak lawan aku nampak.. Tapi siyes kan comel! kan kan?? Disebabkan haiwan kecikmolek ni nak lawan dengan aku, nah amek kau! Sekali aku bagi kau makan twisties.. Sedap kan.. Tu la, sape suh kau pon nak makan kuaci.. hahahaha

Lepas aku kasi kerepok ni, bukan main lagi kan suh aku tangkap gambar.. Pastu bole pulak suruh aku upload gambar ni.. Nak kawan kawan aku puji kau comel ke apa?? okey! itu tipu ye tapi realitinya memang kau comel kan.. Tapi kau tak bole lawan aku la.. Sebab aku lagi comel.. hahaha.. puji dirisendiri pon bole



Bye!

2 comments:

  1. betul ke hamster mkn twisties? haha. comel nyeee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mengada hamster tu nak jugak makan.. tp ckit je la.. hahaha. thanks..

      Delete