Friday 2 November 2012

Cerita Dari Hati..

Assalamualaikum...

Cuti midsem di sini agak membosankan.. Pagi petang siang malam nonton korea+running man+makan+tidur.. Study?? Memang pegang buku pon tak, update blog lagi la.. Bersawang terus blog ni.. Semua ni gara-gara tak dapat balik semenanjung la kot.. Siang malam asyik rindukan family je.. Hari-hari col diorang, pastu suruh adik-adik menyanyi lagu najwa latif, Sahabat.. Motif?? Mungkin sebab time aku duduk rumah diorang asyik nyanyi lagu tu.. So, bila aku duduk sini, sunyi je.. Tak ada dengar suara riuh rendah diorang..

Semalam hari jadi mama, aku hanya dapat col dan ucap je.. Selalu kitaorang adik beradik akan wat suprise.. Makan ramai ramai satu family, tapi semalam aku tak dapat.. Sedey.. menitik dah air mata.. huhuhu.. Aku kat sini asyik tak sihat je.. Kalau aku ada dengan diorang mesti dah dipicit nya kepala aku.. Aku kena la terpaksa bedikari.. Aku kan anak sulung.. Okey.. Nak sedapkan hati sendiri..

Lepas ni kalo cuti aku mestiwajib balik semenanjung.. Habiskan masa dengan family.. Bila dengan family semua masalah akan hilang, tengok muka mama abah automatik mesti hati ni lega+senyum..

 Mama.. SELAMAT HARI JADI.. kakak doakan mama panjang umur dan sentiasa tersenyum+berbangga dengan anak anak mama.. kakak rindu mama sesangat sangat.. Abah.. Terima kasih sebab sentiasa bersusah payah untuk anakmu yang jauh ni.. Sentiasa telefon tanya khabar, bagi semangat+nasihat.. InsyaAllah kakak ingat semua tu.. Kakak sayang semua.. ^_^

No comments:

Post a Comment