Saturday 9 May 2015

Luahan hati yang nak meletop!

Assalamualaikum...

Payah sungguh la nak faham ko ni wahai tettttt... Tak tau la apa masalah ko yg sebenarnya.. aish! Tak cukup kasih syg ke apa nii???? Umur makin lanjut okey? Bukan nya makin muda.. Perangai tu mengalahkan adik aku jee.. Saja bikin waa stress kan? 

Kalau ko nak stress sbb asgnment, bf or whatever, please please jangan nak lepas dekat org bole? Ingat org suka nak layan perangai ko camtu? Puiiihh... Haaa.. kan dah marah... Aku ni ssh tau nak benci benci org, tp disebabkan perangai ko camnie.. Aishh.. Astagfirullahaladzim..

Sabar syima sabar.. Tak payah layan org bermuka camtu. Buat sakit hati , jiwa, mental dan fizikal je.. hahahaha.. Ko marah camne pon dah tu mmg sifat n sikap yang dia tak bole nak ubah nak buat camne kan? Fon ni pon satu, yang jatuh atas muka pehal? Hahaha.. Sakit tau! Okey okey.. DIA marah la tu ko dok kata org.. Istighfar syima.. ^_^

Lepas ni mmg aku abaikan je ko tu, buat macam tak wujud. Aku rasa la kan kalo kita camnie lagi bagus. Takde la aku nak terasa dgn ko and takde la sakit mata aku nengok perangai ko yang tak semegah tu.. 

Maaf la ye. Hati ni dah tak dapat nak tahan nak meletop. Aku manusia biasa yang punya perasaan.. Setahun kot aku layan perasaan ni sorang. Hahaha. Lega sikit ni. Dah bole senyum and lupakan semuanya. Yeay!!!!

No comments:

Post a Comment